6 Mart 2012 Salı

Hamza & Ayse n. (101nci postum)

Hayirli aksamlar arkadaslar ...
nasilsiniz ?
bugün daha erken post atacagim insallah dün gibi olmasin diye 
cabuk cabuk yazmaliyim yoksa yine baska birsey cikacak
geceye kalacak diye korkuyorumm :)

 Ilk bahar geldi burada cicek böcekler helede su kuslarin sesi beni bir hos ediyor :)
ben ilk baharin cocugu oldugum icin ilkbahar beni cok etkiliyor..
herseye ragmen iyimiyiz ? elhamdüillah ! 

ee hava türkiyede nasil merak ettim kar kis ?
anlatinn bilmek isterim oradada ilkbahar havasi esiyormu ?
 bayagadir türkiyedekilerlede konusamiyorum
haber alamiyorum malum zaman yok varsada yalnis bir zamann oluyorr :S

elime kamarami alip cikmaliyim sizee ilk bahar ciceklerini cekip göstermek istiyorum
heycanlaniyorum böyle resim cekerken bu kamara aski nereden geldi anlamiyorumm belami nedir :)


dün dedigim gibii bugün size bebislerimizi süt kardeslerimizi sunuyorum bi kac öpück atmak istemezmisiniz ?
=)








SON olarakta ikisi beraber :)
nasil begendinizmi ? benden fotorafci olurmu :P ehehe.. 
herkese hayirli keyifli aksamlar

20 yorum:

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Danimarkada'da bahar havasi esiyor bi kac gündür ne kadar rüzgarli olsada :) Cicekler acmis kuslarin ötmesi insanin icini isitiyor, bahar yazin habercisidir hadi hayirlisi ile yaz geleydi diyoruz bian önce :) Ben bu güzellige hayran kaldim o ne saclar öyle masallah hele dudaklari öpüp isirasim geldi her ikisinide tekrar masallah diyip noktaliyorum artik :) Bi önce resimleri bekliyorum bende cikip cekeyim bu arada dün gittim aldim kamara'yi tekrar zahmet edip beni bilgilendirdigin icin tsk ederim canim öpüyorum seni..

Noblesse dedi ki...

yerim ben bunları, çok tatlılar...

SuPerisi.blogspot dedi ki...

ay maşallah ya çok sevimliler nazar değmesin :))

Aslı dedi ki...

Ay yerim onları yerim :) maşallah ikiside çok şeker, çok sevimliler :) Allah bağışlasın.

Değmesin Yağlı Boya dedi ki...

Ben bebek ve çocuk resimlerini çok seviyorum ama ödüm kopuyor nazara gelecekler diye..resimlerin üstüne bir nazarlık iliştiriver Haticem mazallah Allah muhafaza etsin ailelerine bağışlasın inşallah.

pembe mor alg dedi ki...

tanrtanrım tiplere bak ya yerim yer mis kokulular..canm türkiyede hava buz gbi bu cemre nereye düştü hala anlamış değilim

Derya demiş ki; dedi ki...

Öncelikle MAAAAŞŞŞALLLAHHH.::)bütün post okuma esnasında ağzım böyle; AYY AYY OYY YERİM YAVRUM ŞU PANTOLONA BAK, ŞU ÇİRKİNLİĞE BAK:d:
DİYE DİYE BİTİRDİM POSTU..:)
KIYAMAM ONLARA..NE ŞANSLISIN.BENİM ETRAFIMDA HİÇ BEBEK YOK:(

Nilgün Komar dedi ki...

çok tatlılarrr maşaallahhh

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

aynen burdada esiyor öyle ama hava güzel ve soguk :)
haber verdgn icin tesekkür ederm canim

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

evt nazara gelir diyee bende korkmuyor degilm ama nazarboncugu yardim etmiyecegine inaniyorum :) insallah..

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

yorumlariniz icin sagolun arkadaslarr :)

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

canim bencee bu sans degil ya baska bsy :D bela gibi :P
saka saka ben bebek göre göre alistim o yüzden pek fark etmiyor :)
böyle gideyimde seveyim gibi bir histe yok niyese icimde.. tabi seviliyor sevilmez degil ama ay uylar bende bittmis tükenmis :D

Neşvünema bulmak.. dedi ki...

Cannlarim benim..masALLAH barakALLAH..Rabbim nazarlardan korusun..
Selam ve dua ile

Değmesin Yağlı Boya dedi ki...

Kız ekle bi dene işte..benim içim rahat etmiyor bak kızımın resmini yayınlamıştı 3 gece çocuk huzursudu uyku uyuyamadık kaldırdığım gece de kuzu gibi uyudu..
..yani acizane fikrim be yaa :)
Sevgiler Haticem.

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

bu aralari bizimkide huzursuz canim acabaa diyorum allah korusunn ben yinede koydm nazarboncuklarini :)
sevgilerr

Adsız dedi ki...

vay kucuk kayinco iyisin iyisinn :)))

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

:)) büyüyünce cevaplar askisi:D

Adsız dedi ki...

buyusunde cevaplasin ninni tipis tipis yurusun ninni :)))

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

:)))

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

aminn.. aleykum selam canim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...