26 Aralık 2013 Perşembe

az kaldi 2014 geliyoruz











bir kac gündür yazmaya calisiyorum bilgisayarim daha dogrusu netim yavas o yüzden ugurasiyorum fotoraflari yüklemeye calisiyorum. sonunda oldu . dün yükledim bugünde tamamladim..
aslinda hicte yazmak istemiyor canim. dünden önce kardeslerimin odasini boyasini bitirdik . meryemin fotoraflarini cektik. cok tatli cocuk ya, dün kendi kendine basörtümle bonemle oynuyor :))

bugünde temizlik yaptim biraz ,oturma odamizi degistirdik biraz daha büyük görünüyor simdik. koymak istedigim cok resim olacak ama cok ugurastiriyor su net.

yeni yili bekliyorum . az  kaldi...
sevgiyle saglikla kalin.




2 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

Ah benim kızım ds böyle kocaman olacak mi acaba. Bende bloguma bekliyorum

petrolmavilim hd dedi ki...

ins olur cnm.insallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...