30 Aralık 2013 Pazartesi

Uzun bir gün, kisa bir yil ...



uzun bir gün gecirdik. ilk önce temizlik sonra annesi yikadi meryemi ve sacini ördü :)
birazda kamarayla oynadii . sonra mamasini icerek uyuduk..
iki makine camasir attim. birde mutfagin perde ve tülleri yikandi ve astim
buzdolabini  temizledim anliyacaginiz bayaga bir yogun gecti günümüz.
yarinde akrabalara gidecegiz  güzelce yeni yila girecegiz insallah


 haftasondan bir kare . hacer suna. dayimin kizi geldiler bize,
 cok tatli :))
mum'umu yaktim yanlara aciliyor hic damlamiyor


 orkidem aciyor yine  .
havalar güzel gidiyor ...
herkeze iyi seneler diliyorum. 
sevgiler...



3 yorum:

eviminnuru dedi ki...

Maşallah kuzuya annesi mis gibi olmuştur şimdi

Adsız dedi ki...

Ben bunu yerimm...
meryemi öp teyzesi icin!
cok göremiyoz bu aralar onuda büyüdü bile suna bak :)
Kübra...

petrolmavilim hd dedi ki...

yorumlar icin tskrlr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...