1 Haziran 2014 Pazar

Yunus-Yasemin [Nikah sonrasi]

 nikah sonrasi egelence yapildi. cok güzel bir yer ayarlamislar yesillik ortasi kücük kulube gibi. böylese rahatca fotoraflarini cekebildim biraz zorlandilar günes batmak üzereydi :D 
  nasil cikmis :) kuzenim yunus ve esi yasemin





 meryem bicirigide otur dedim aninda oturdu hic düsünmeden cocuk degilmi :)
 ve oynanildi .. cok tatli cikmis




ve son olarakta pastanar yenildi iki tanesi benden ..limonlu harikaydi kendi dogum günü pastamdan yaptim cok sevildi . affiyet bal seker olsun. ikisine mutluluklar diliyorum ömür boyu hic birbirinizi üzmeyiniz. ama kuzenim bitanedir :) dimii kuzen övsem simdi bitiremem :)))))
hadi bb umarim kareleri begenmissinizdir!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Teyzesi yer onuuu ♡.♡
bu arada yunus'gilin fotolari ilk burda gördüm, nikaha'da gidemeyince sevindim gercekten...
pastalar mmhhh.... :D

petrolmavilim hd dedi ki...

haha.nasil ama kübra :)

Adsız dedi ki...

Echt schön :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...