8 Eylül 2015 Salı

Göreme Kapadokya-ailecek tatilimiz (2)


 amcamin otelinden kare
 göremenin icinden kareler


 otelin görüntüleri




 tutta yedik sükür bu sene :)
 sabah8 de cektiklerim sesleri geldigi an disari uctum:)))


 yigenlerimmmm  
buda hacerle kizim meryem







 bunlarda uchisardan kareler 


son olarakta kus cektim tabiki devami varmi var :)

burdan türkiyenin basi sagolsun diyorum sehitlerimize allah rahmet eylesin...
türkiyem benim hersene basina birseyler geliyor hayirdir insAllah
allah daha iyi günler göstersin .., amin

4 yorum:

Hayatım Kitap dedi ki...

harika fotoğraflar çok beğendim gitmek istediğim yerlerin başında geliyor göreme bu arada esmer kıza bayıldım o nasıl tatlı maşallah subhanAllah çok sevdim onu ,harika bir tatil olmuş öyle görünüyor nice güzel günler göresiniz inş

petrolmavilim hd dedi ki...

Hayatim Kitap; gitmeni tavsiye ederim balona binmenide hayatin boyunca unutamiyacagin tatil olur :)
Aynen cok guzel tatil oldu saolsun amcalarimin sayesinde dahada guzel gecti :) insallahh oyle olur.. Oda benim cadi :D

Değmesin Yağlı Boya dedi ki...

O çirkin kızı yerimmmm..ben en çok onu sevdim..Allah bağışlasın. .Kapadokya her zaman favori..Türkiye zaten zirve..Rabbim muhafaza etsin bu güzel ülkeyi ve guzel insanlarını.

petrolmavilim hd dedi ki...

Amin.. Yorumun icin tesekkurler canim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...