18 Eylül 2011 Pazar

Pazar Keyfi


Tamammdir.. bugün burda pazar oldugu icin
 anaokulun benden bi kek istegi oldu kabul ettim
yaptim ama hava yagmurlu oldugu iptal edildi vee yaptigim kekim bize kaldi ;)
evett pazargününden nefret ederim ama bugün güzel gececek gibi 
  • Kekimiz Elma'li ve Seftali'li 
Almanca tarifine ve resimlerine burdan ulasabilirsiniz 

    Asli'nin istegi nedeniyle tarifide yazdim
    Almancadan türkceye cevirdigim icin zorluk cekmedim degil
    önemli olan anlamaniz...
    umarim hata yapmamisimdir sorulariniz varsa sorabilirsiniz :)

    cok kolay basit 
    ve 
    Lezzetli...

    Tarifimiz :

     1 Yumurta
    80g Seker
    1 Paket Vanilyali Puddingtozu
    175g Un
    70g oda sicakliginda Margarin
    1 tatlikasigi Kabartmatozu

     Ici icin :

    200g Lorpeyniri
    200g Eksi Krema
    200g Sivi Kaymak 
    250g Elma
    250g Seftali 
    80g Toz Seker
    1 Paket Vanilyali Seker
    1 Paket Vanilyali Puddingtozu 

    (alman puddingi sekersiz oldugu icin daha az seker eklemeniz gerekir)

    1. ilk önce Sekeri ve Margarinimizi cirpiyoruz ve yumurtamizi ekleyip devam cirpiyoruz
    2. Ayri bi kapda Un'umuzu Vanilyali Pudding Toz'umuzu ve Kabartmatoz'umuzu karistiriyoruz
    3. Ve Margarin Karisimimiza ekleyip iyice yuguruyoruz
    4. kek kalibimiza göre aciyoruz icine koyup kenarlarini yokari cekiyoruz ve düzlestiriyoruz ( resimlere bakiniz )
    5. Ic Icin : Ilk önce Kaymagimizi cirpiyoruz 
    6. Eksi Krema, Lor Peyniri, Sekerlerimizi ve Puddingtozumuzu karistirip cirptigimiz Kaymagimiz la yavas yavas karistirdiktan sonra elmamizi-Seftalimizi soyuyoruz kücük ve ince bizi rahatsiz etmiyecek sekilde dogruyoruz ve karistigidimiz karisima koyup tekrardan yavas yavas karistiriyoruz  ve  Hamurumuzu koydugumuz kalibin icine döküyoruz 
    7. isteyen firina sürmeden önce üzerine tarcin ve seker ekeleyebilir ..
    180° Derecede 40Dakika  
    ciktiginda üzeri daha pismemis gibi görünsede 
    sogdugunda kendi kendine donuyor ... 

    Kolay gelsin , Affiyet olsun....


    bu aralari Favorit Kekim bunu söylemeden gecmiyeyim dedim =)































    herkeze iyi günler...


    13 yorum:

    Noblesse dedi ki...

    ellerinize sağlık, afiyet olsun:)))

    Petrl dedi ki...

    sagol canim .. yuttuk bile hepsini :D

    AslıASLI dedi ki...

    Nefis görünüyor, ellerinize saglık :) evet ben mümkünse tarifini istiyorum :)

    Petrl dedi ki...

    Buyur canim ... umarim begenirsin .
    yorumun icinde tesekkür ederim :)

    AslıASLI dedi ki...

    yazdım çok tsk ediyorum :) yaptıgımda sonucu size yazarım :) insallah iyi olur :)

    Petrl dedi ki...

    tamam bekliyorum canim :)

    mavii dedi ki...

    merhaba haticecim burda daşuan gökgürlüyor sizin için normal dimi mevsim hep aynı sayılır :) kekin çok güzel görünüyor ama içinin malzesi çokmuş:D:D

    Petrl dedi ki...

    evet bizim icin hep ayni mevsin senenin yüzde sekseni sonbahar gibi geciyor yani hep yagmurlu vs :)
    evet kekin malzemesi cok ama tadida mükemmel tam yazin yenilecek kek .. yaparsan pisman olmazsin kesin garanti :D

    mavii dedi ki...

    resmen bombaymış bu haticem ya :D:D yaparsam garanti hepsini yerim:D ekşei kremanın burada ki adı ne acaba cnm labne mi?

    Petrl dedi ki...

    :D hehe... bilmiyorumkii burda ki adi quark bi arastir istersen marketlerde vardir belki ...

    PAPATYA PRENSES dedi ki...

    Pek nefis görünüyor, ellerine sağlık..

    noyumberry dedi ki...

    Elinize sağlık..malzemelere bakarak çok güzel bir kek olduğunu düşünüyorum,afiyetle yiyin diyeceğim ama zaten yemişsiniz:)
    Sevgiyle kalın..

    Aysegül dedi ki...

    Bloguma yazmi$ oldugun o güzel yorumun icin cok tesekkür ederim !! inan cook mutlu oldum!!
    Kapali olupta dogru giyinmek inan cok zor... Eminim sende cok güzel giyiniyorsundur... kendine haksizlik etme :)

    Artik bende senin takipcinim :)
    sevgiler
    Aysegül

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...