4 Ekim 2011 Salı

Kizkulesi 'de yalniz ama ISTANBUL ona ASIK !


SEVIYORUM KIZKULESINI
Kizkulemide en yakin zamanda bitirmeyi düsünüyorum 
bitti sayilir sadece kontrol ettirmek istiyorum ve cerceve varsa cercevelicem
siyah beyaza cevirdim resimleri .. normalde bi kac renk var arada kizkulesi ile denizi boyadim ama fena görünmüyor hani...

bi kac sene önce gitmistim istanbula 
kizkulesinin karsisinda oturmustuk bi dondurma yemistik
eski zamanlari hatirlatiyor bu tablom bana 
ah ah nerde o günler bu senede gitmek istedim 
seneye tr planda oldugu icin bu sene ISTANBUL kaldi
...
bi baskadir ISTANBUL ...


2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

var mı istanbul gibisi:)

harika olmuş çizimleriniz:)
ellerine sağlık canım...
takipteyim...
bende sizi beklerim sayfama...
gönül dolusu sevgilerimle...

Petrl dedi ki...

evttt dimii.. tabiki gelirim sayfaniza takipde ederm (:
yorumunuz icin cok saolun ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...