30 Aralık 2011 Cuma

2tanecik Mim :]

Selam takipcilerimm 
nasilsiniz ? 
ben az az iyim ama birazda kötüyüm 
nisanlim bugün gitti kararlar degisti 
ama az ve öz oldu böylesi daha iyi oldu diyorumm
neyse ben iyim yarinden sonra yeni yila basiyoruz 
insAllahh.. herkese yeni yilinda mutluluklar huzur dolu saglikli bir yil diliyorum
yeni hayata baslamak zordur ama yeni yila baslarken cok seyi degistirmek bir amac belirlemek gerekir
bende .. neyse buyuralim mim'imize :)

guzelgul tarafindan mimlenmis hissettim kendimi :))

# ilk önce saglikli bir sene gecirmek istiyorum  

# Dügün hazirliklarina baslamak istiyorum

# Güzel bir yerde kendimize göre bir ev kiralamak istiyorum icini
istedigim/iz gibi dösemek istiyorum

# Eger gerekirse ve bir is yeri bulabilirsem calismak istiyorum

# Mümkünse bu sene türkiyeye gitmiyecegim tatil yerine 
evliligimin tadini cikaracagim buda tatil sayilmazmi ? :)

# Kendimi degistirmeye bakacagim : -Sinirlenmeyecegim fazla -insanlarin lafini dinlemiyecegim
-her denilen seye kulak asmiyacagim -az konusup cok dinliyecegim böylelikce kim ne konusuyor ne demek istiyor ögrenecegim .. neyse vs vs..
mimi nasil anladiysam öyle yaptim
mim yapanlara : önce ayni mimi yapanin linki ni koyun ki kim nasil yapmis bilelim..

bu arada Tombul Tarifler tarafindan mimlendim
2 . MIM 
"Karşımızdakini mutlu etmek için yapacağımız 10 şey"

 ben herkesi  mutlu etmek istemem, hak edene mutluluk dilerim :))
hic kimsenin mutlulugu kimsenin elinde degildir 
yani benimmm elimde degildir rabbimizin elindedir o dilemezse hicbirsey olmaz dimi ?
ama azda olsa bunlari yaparim 10 sey ? cok degilmi ???
neyse hadi baslayalim ..

1.  Karsimdaki insana iyi davranirim yeri geldiginde gülümserim.
2. Hediye almayi cok severim karsimdaki sevinirse bende sevinirim
3. Hasta oldugunda ziyaretine giderim buda onu mutlu edebilir :)
4. Sevmedigi seyler / hareketler varsa ondan kacinirim kesinlikle.
5. Hakkinda kötü birsey konusmam onu üzmekten kacinirim

6. ... emm sinir etmek icin ne yaparimla devam etsem :D
neyse bu kadarcik iste baska birsey aklima gelmiyor
mutlu olmak isteyen bensizde mutlu olabilir :P


hehe :))
ne o cokmu simartilmisim :D
galibaaaaaaa dimi askim uzun süre yanimda kalinca
ister istemez simardim :]
seviliyorsunuzzz <3

1 yorum:

GüzelGül dedi ki...

tatlim kiyamam sana üzülme canim.Mim icinde tskler :)) neler olduysa oldu neler yasadiysak yasadik herseyi arkada birakalim ve bomba gibi girelim yeni yila. "mevlan ne eyler,ne eylerse güzel eyler....

Mein Blog/Blogum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...