2 Aralık 2011 Cuma

Abc'mim / Hayirli Cumalar

Hayirli Cumalar herkese [♥]

evett.. Süslü ve Pembe Dünyam tarafindan mimlendim cok tesekkür ederim canim
basliyorum : 

A – Aynaya ne sıklıkla bakarsın?
aynayi severim ama pek bakmak huyum degildir sadece yüzümü kontrol etmek icin baktigim olur 

B – Boy?
1,52 :D

C – Cam objeleri sakarlıktan sürekli kırar mısın?

Ç – Çocuğun var mı?
dur daha  :))

D – Hiç diş çektirdin mi?
evet cok kezz ..

E – En sevdiğin renk?
Petrolmavi - Turuncu - Sari - Cimenyesili

F - Favori makyaj ürünün?
Fondoten 

G – Gümüş mü altın mı?
ikiside .

 H – Hiç hastanede yattın mı?
Evet 2 kere yattim bi cocukkene - birde Tr de Trafik kazasi gecirdigimizde

I – Ihlamur sever misin?
Hayir acmaz beni :]

İ – İşin?
Satici

J – En sevdiğin oje markası? 
 kullanmasamda :) p2 ve Catrice

K – Kediler/köpekler hakkında ne düşünüyorsun?
 Kedileri cok severim hele su süs kedilere bayilirim pambuk gibi olurlar =)
köpekleride severim ama yaklasmasinlar bana (:

L – Lakapların neler?
su an yok ama kücükken vardi 
Hatci

M – Çaldığın müzik aletleri?
yok öyle birsey bende :)

N – Nerede oturuyorsun?
Almanya

O – Güne başlarken olmazsa olmazınız?
Askima msj atmak/caldirmak  
O iste olmazsa olmazimm :)

Ö – En sevdiğin özlü söz/deyiş?
Önce can sonra canan :)

P – Pasta sever misin?
oo iste buna hayir demem . bgn yapacammm su sorulari cevapliyayimdaaa..

R – Nefret ettiğiniz ritüel?


S – Sol elle mi yazarsın sağ elle mi?
Sag elle yazarim

 Ş – Şanslı mısındır?
son siralari hep sansliyim 

T – Günde kaç kere saçını tararsın?
sacim cok dolasmaz gerektigi zaman tararim ama 
-haftada bi kere tamamen tararim..


U – Sence uyum nedir?
Bence uyum yap-boz gibidir 
 Ben = Sen
Sen = Ben 
demektir 

Ü – Kendine rol model aldığın bir ünlü var mı, kim?
yok

V – Oturduğun şehrin valisi olsaydın neler değiştirirdin?
Kiliseleri azaltirdim  - Kütüphaneyi büyültürdüm  .. baska birsey gelmiyor aklima su an :)

Y – Yaş?
20 

 Z – Zalim insanlarla karşılaştığında ne yaparsın, onların nasıl hakkından gelirsin?
Susmak en güzel cevaptir ..


herkesi mimlemek isterdim ama cogunuz cevaplamissiniz bile sanirim..
e hadi mimlendiniz :)
sevgilerimle Hatice..
herkese iyi günlerr...  simdiden herkese iyi hafta sonlari diliyorum  ;)

8 yorum:

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Evet canım kabartma tozunu unla karıştırıyorum.
Onu yazmayı unutmuşum,hemen düzelteyim..:):)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

http://meliha-canmoullarm.blogspot.com/2011/06/selanik-tatlisi.html
Canım bumuydu aradığın tarif ?

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Kesin budur,eğer buysa tavsiye ederim çok güzel bir tatlı..

http://meliha-canmoullarm.blogspot.com/2011/11/kibris-tatlisi.html

AslıASLI dedi ki...

Hayırlı cumalar sanada.

Cevapların çok hoş olmuş :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Merhabalar. Eğlenceli olmuş bu mim :)

Şirince Tatlar dedi ki...

Canııımmm hayırlı Cumalar sanada<<Mimin çok eğlenceli gerçekten:)) bu arada mail attım sana resimleri yolladım:)) Dörtgözle bekliyorum:))

GüzelGül dedi ki...

canim sen yapmissin ben henüz yapamadim :)) ama keyifle okudum seninkini :))

Mein Blog/Blogum

feyza dedi ki...

ya sen 20 yasındamıydın ben senden büyükmüşüm (sadece 1 yaş ama) bi garip oldum benden kücük herkes evleniyo evde kaldım yaaa;) saka bi yana (benim için sakalığı kalmadı elimi cabuk tutmam lazım ama neyse) mim eglenceliymiş tuttum seni uzun süredir vakit bulamadım yorum yazamadım ama okuyorum blogun gercekten cok hos yazılarını bekliyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...