4 Mart 2014 Salı

Öksürük icin pratik yapabilecginiz macun.. ve Seker Kurabiyesi...

Bir cay bardagi bal
icine:
 1 cay kasigi tarcin
1 cay kasigi kurkuma
3 cay kasigi zencefiltozu
2 cay kasigi karanfiltozu
1 cay kasigi karabiber

iyice karistirin sabah aksam iki tatli kasigi .
benim 2 haftadir öksürügüm gitmedi bunuda  yapmadim sahsen bildigim halde :)
simdi yaptim iki tatli kasigi aldigim an bile faydasi oldu ama devam edecegim tabiki.
bir kenara yazin isinize yarar cok faydali öksürüge ..

birde gecen yayinladigim seker kurabiyelerinin tarifini verecegim cok basit ve 2 tepsiye yakin kurabiye elde edebilirsiniz..tarifi alman bir dergiden aldim.


Seker Kurabiyesi 

125g Tereyagi
125g Seker
1 ortabüyüklükte yumurta
1 tatli kasigi Vanilya aromasi
250g Un

(tereyagi oda sicakliginda olsun)

tereyagi ve sekeri mixerle karistiriyoruz üzerine yumurta  ve vanilya aromasini ekleyin ve
unu üzerine eleyerek bir hamur elde ediyoruz
yarim saat buzdolabinda bekletin . hamuru acmadan altina un ekeleyin yapismasin isinmis firina 180 derecede pisirin en fazla 15 dakika hatta 10 dakika bile yetiyor . kizarmadan cikarin .sogana kadar bekleyin ! üzerini seker hamuru ile kaplayabilirsiniz.denemenizi tavsyie ederim !
afiyet olsun.

4 yorum:

GüzelGül dedi ki...

ellerine saglik cnm

Mertör dedi ki...

Ayy bayılırım ben vanilyalı kurabiyeye! Kelebekli kalıplar da ne kadar güzelmiş :) Ellerine sağlık!

noyumberry dedi ki...

Merhaba,
Şu anda öksürüğüm yok ama tarifi kaydetmekte yarar var..
Kurabiyeye gelince çok pratik görünüyor,eline sağlık canım afiyet olsun:)
Sevgiler..

Petrl dedi ki...

güzelgül. sagol canim

Mertör. begenmene sevindim mertör, tesekkür ederim !

Noyumberry. aynen her an lazim olabilir noyumberry. kurabiyeleride yap eminim hep yapacagin tarif olacaktr :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...