26 Mart 2014 Çarşamba

Üzeri kremali # Elma Pastasi #


100g Tereyagi
100g Tozseker
200g Un
1 adet yumurta
1tatli kasigi Kabartma tozu

6 adet eksi elma
750ml elmasuyu
2 paket vanilyapudding (sekersiz olanindan ve 500ml süt icin olan)
4 yemek kasigi seker (puddingde yok ise)
1 - 2 paket Krema

Tereyagi, Sekeri, Un, Yumurta ve kabartma tozunu hamur haline getirip Buzdolabinda bekletelim
soguk bir hal aldiginda yaglanmis kelepceli bir tepsiye yayalim ve hamurun kenarlarini yükseltelim
elmalarimizi küp küp dogradiktan sonra o yaydigimiz hamurun icine dökelim
elma suyumuzun bir kismini kaynamaya birakalim bir kisminida pudding tozu ve sekerle karistiralim tencereye ilave edelim
kaynayinca elmalarin üzerine dökelim  ve firina 180° derecedeki firinda 75 dakika pismeli . sogutmaya birakin, eger bir gün önce yaparsaniz daha iyi olacaktir
servis yapmadan önce kremayi cirpin ve üzerine yayin isteyen tarcinda üzerine serpebilir

soguk servis yapmanizi öneririm .

Tarif ve Fotoraf burdan alinmistir :Chefkoch



denemenizi tavsiye ederim parmaklarinizi yiyeceksiniz :)
su an bile canim cekti :]

Bu arada arkadaslar ,  Tarif mi Fotoraf konularimi acayim ? sizlere sormak istedim
lakin fotoraf koydugumda yorum pek göremiyorum :(

siz isteklerinizi söyleyin ona göre davranayim
cekiliste yapmak istiyorum ama daha zamani var sanirim :)

4 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ayyy olsa da yesek şekerim.. çok güzel görünüyor... krema'nın bir fotosunu paylaşırmısın
buradaki krema bildiğimiz ile aynımı acaba? yanlışlık yapmayalım :D

Petrl dedi ki...

en yakin zamanda yayinlarim canim.söyle söyliyeyim sùt gibi civik cirptigimizda krema haline geliyorsa o kremadir :)

mavii dedi ki...

Mavilimmmm elma suyu aldim benim sipalar icmedi ne guzel bir tarif buuu fena canim cekti yarin yapcam nefissss

Petrl dedi ki...

afiyet olsun mavilim :).sevdigim tarifi sizinle paylasmakta mutluluk duyuyorum sitende yaptgnda paylasmani isterim ona gòre ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...