29 Ocak 2012 Pazar

Fenerbahceee .. pardon Sariiiiiiiiiiiiii Laciveeeert :) :D






 titretmisim :S

bu resimi cekecem diye neler cektim ben:))
evett cok ugurastim kac kere disari ciktim ha simdi kus cekecem diye ama her ciktigimda yapamadim eve geldim :(.. en sonunda dün ciktim yine caba gösterdim tam olmadi eve gidiyorum ben derken aha bi kus gördüm
tammm FENERBAHCELI YA :))
yerim seni KANARYAM benimm :D
tabi kanarya degil :) 

birde disari ciktigimda kuzenimin köpegini gördüm gel senden de bi kac kare cekeyim dedim=)
 vee gecen ciktigimda ördek cekmistim :) kus bulamayinca tabi buna kaldik :D


20 yorum:

guzelgul dedi ki...

bayilyiorum canim senin fotoraflarina sen fotorafci felan olmalisin kiz :) bu arada fenerlisin herhalde beni hayal kirikligina ugrattin :))

Mein Blog/Blogum

zeynep dedi ki...

fenerbahçeli değilim ama fotograflar çok güzel canım , sevgiler.

feyza dedi ki...

hatice ne kadar güzel fotograflar ellerine saglık makinen yakıyo ortalığı valla süpermiş devamını bekliyorum canım sevgiler

Değmesin yağlı boya dedi ki...

Canım yorumun için teşekkür ederim..
Gerçekten bende böyle bir makine sevdasıydayım bakalım sılaya ne zaman ulaşıcam..
Kareler güzel ve heyecanın yansımış..Ördek de çok nostaljik olmuş..arkaya bakmadan gitmeler falan..
:)
Sevgiler.

hemera-nyks dedi ki...

fotoğrafların hepsi çok güzel eline sağlık o kuş nasıl güzel bi yaratıktır ya :)
-
hemera

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Resimlerin irbirinden guzel canim benim, benimde yillardir istedigim birsey su camara ama bakalim ozel birinin almasini istiyorum yoksa kiymetini bilmem gibi geliyor :)) fenerbahceli kesinlikle degilim ama hepimiz kardesiz oyle degil mi :p

Aslı dedi ki...

Ben demiştim harika kar fotografları çekersin diye. Gerçekten öyle olmuş :) çok begendim. Hele o kuş varya çok güzel. Gs liyim ben ama olsun :))

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

guzelgul ; herhalde ne demekkkkk uleyn :D tesekkür ettim cnm :)

zeynep ; :)) tesekkür ederimm..

feyza ; evett feyzacim bende sasmaktayim daha yeni yeni inaniyorum bunlari benim kamaram cektigine (:

Degmesin yagli boya ; rica ederim cnm.. sila derken kamara mi ? :)
tesekkür ederim ins sende istedigine biranönce ulasirsin canim =)

hemera-nyks ; evet canim bendeee cok seviyorum böyle kuslarii .. :]

Kelebek Misali ; bende cok istiyordum senelerce belki 2-3 sene olmustur baktim bu heves degil sadecee .. almaliyim dedim :) benimkinide nisanlimin sayesinde aldimm tabi :)
öylee öyle canim =)

Asli ; evet en güzelide kus :) tesekkür ederim canim sendenn böyle bir yorum almak beni cok mutlu ediyor :) olsun :D:P

Nani'nin Günlüğü dedi ki...

valla bravo harıka bir çalışma olmuş Kanaryaya bayıldımm:))loo lololol looooooooooo yaşaaa FENERBAHÇEEE:))

duygusworld dedi ki...

:(:( yapiyorum cünkü buraya henüz kar yagmadi offfffff ya resmen kis bitecek ve hala kar yüzü göremedik ne kadarda seviyorum oysa kari ....

karelerde müthis canim :)

Pontinin Takıları dedi ki...

O kırmızı tomurcukları olan ağacı (evet adını bilmiyorum :) ) kar yağdıktan sonra o kadar çok aradım ki şu güzel manzarayı yakalamak için ama bulamadım :(
Siz yakalamışsınız ne mutlu, çok güzel hepsi, bir fotoğraf tutkunu olarak çok sevdim..

chfashiontrend dedi ki...

fenerbahçeliyim ....süper ...sevgiler

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

Naninin Günlügü ; sagol canimm .. fenerbahceli yorumun icin tesekkürler :)

duygusworld ; yagmadmi ? bende bize yagdi ya almanyada heryere yagmistr diyordum :)

Pontinin Takilari ; valla bende adini bilmiyorum daha dogrusu ne oldugunu bilmiyorum.. ben aramadan buldum demekki :) bu arada hoslgeldin. senin fotoraflarinda varsa görmek isterim :)

chfashiontrend ; tesekkürler renktas ;)

pembe mor alg dedi ki...

çok gsel kareler tatlım

Pontinin Takıları dedi ki...

Hoşbulduk :)
Blogdan önce sadece facebookta ustalardan yorum almak için paylaşıyordum ama şimdi bloğumda paylaşmak benim için ayrı bir zevk, değerli yorumlarını beklerim :)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Offf harika fotoğraflar bunlar,bakmaya doyamadım..
Emeğine sağlık canım.
Sperler.

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

ee hani ustalar banada lazim o ustalardan :)
blog linkinn ?? baktim profiline göremedim blogunu ..
link koyarsan sevinrm :)

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

begenmene sevindim canim .. güzel yorumun icin sagoll :)

SMİLENA dedi ki...

bayıldım her kareye.harika.nasıl yakalıdın o minik kuşu.şahane canım...yinede kırmızı sarı olsaymış daha iyi olurmuş...:)))

PetroLmaviSevilmezm! dedi ki...

cok istedim her seferinde agicin basinda oluyordu her cekecegimde ucuyordu yada arkasi dönük oluyordu ..sonunda sansima karsima cikti anliyacagin yüzyüze geldik ama o beni görmedi:)

hee olmazzz ;D sari laciverti tercih ederim ben :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...