15 Ocak 2012 Pazar

Hayirli Pazarlar

 
Gulumse yine benim icin 
eger duyuyorsan...
Nehrim ol gel ak yine,
Kelebek ol gel uc yine,
Cicegim ol 
Gel yine !

 
En son ? 

ne yedim ?
Öglen yemegi :)
 
ne ictim ?
Siyah cay

nicin güldüm ?
Nisanlimla konusmamda

nicin agladim ?
Hatirlamiyorum amaa bu senede bir kere agladimi hatirliyorum 
Allah kimseyi aglatmasin (:

nicin kizdim ?
Birilerin herseye burnunu sokmasinaa...
 
nereye gittim ?
Schlecker -.- Kontör almaya 

ne aldim ?
Kontör ve Kinder-bueno

ne izledim ?
Pepee :)

ne dinledim ?
Sagopa..

 kiminle telde konustum ?
tabiki askimla :D (herzamanki gibi <3)
 
 
Herkese Hayirli Pazarlar dilerim

3 yorum:

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Vayyyy diyorum... Çiçeğim ol gel yine... Çok güzelmiş...

GüzelGül dedi ki...

cok güzel bir cicekmis adini biliyormusun ??

Mein Blog/Blogum

Petrl dedi ki...

Ahu ; tesekkür ederim canim :)

guzelgul ; yok canim bilmiyorumm bilsemmmmmmmm de söylesem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...