1 Ocak 2012 Pazar

Hosgeldin...2012

Selam arkadaslar herkese saglikli huzurlu mutlu dolu seneler diliyorum
her ne kadarda benim icin 2011in basi kabus sonu mutlu gecsede 2012 de hersey daha iyi olacagina inaniyorum
inanin son haftamin her günü cok güzel gecti hayatimda 
bu kadar mutlu olmadim desem inanirmisiniz ? tabiki bunun nedeni nisanlimmm seni seviyorum
nisanlim dedigime bakmayin siz o benim herseyim lafta degil bu gercekte herseyimmm 
dost sirdasi abi kardes ne saysam yeridir o beni her türlü destekliyor ona booolca tesekkür ediyorum herzamanki gibi 
Seni cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook Seviyorum
GÜNAHSIZ SEVABIM

dün bugün hasta olsamda hersey yolunda gidiyor hastalik gelir gecer önemli olan mutlu kalabilmek
hastayken bile sükredebilmektir...
ne kadar sükredebiliyorsak o kadar mutlu olabiliyoruzdur..
bi kac resim koyacagim simdilik bi aydir cektiklerim
dedigim gibi telefon yoktu sonrasina misafirlerimiz vardi nisanlim geldi hastalik derken bugünü buldum...

2 kar yagdiginda cekmistim bunuda :)
Yüzüme iyi geliyor diye aldim öylesine can SIKIntisindan cekmistim :) bu arada bilmek isteyenlere önce bunu sonra zeytin yagi sürülmesini tavsiye ediyorum..
umarim cektigim resimleri begenirsiniz simdiden yorum yapanlara yapacaklara tesekkür ediyorum..
sevgilerimle 
kendinize iyi bakin ;)

11 yorum:

GüzelGül dedi ki...

canim senin resimlerine bayiliyorum zaten bu arada bende cok hastayim grip olmusum bir haftadan beri cekiyorum :)

Mein Blog/Blogum

Unknown dedi ki...

İnşallah hepimiz için güzel bir yıl olur <3

HoBiHuZuR dedi ki...

mutlu seneler..sevdiklerinle inşAllah..buarada bende söylemeden geçemicem fotolarına bayılıyorum :) gerçekten çok hoşlar...ellerine sağlık canım..Sevgiler...

AslıASLI dedi ki...

Nefis fotolar gerçekten.

Sanada çok mutlu ama çok mutlu yıllar diliyorum..

Petrl dedi ki...

guzelgul : tesekkür ederim canim tekrardan gecmis olsun ...

Süslü ve pembe dünyam ; insAllah canimmm..

HobiHuzur ; sanada canim .. bunu söylemeniz beni geercekten cok sevindiriyor gözlerine saglik :)

Asli ; tesekkürrr ederimm..
sanaaada canimmmmmm yorumun icin tesekkür ederim..

öpüldünüz hepinizz !

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun hatice. 2012 senin beklentilerini fazla fazla versin inşallah Resimlerini beğendim en çok birinci resmini beğendim. Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

bende seniii coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum asklarin en guzelii iyki varsinn...

Petrl dedi ki...

Tombul Tarifler ; sagol canim aminn cümlemizin insallah .. bu kadarini beklemiyordum ya :)

Askim ; ohh bitanesi sende iyikiiiiiii varsinn asklarin ennn degerlisi...

Şirince Tatlar dedi ki...

geçmiş olsun canım Allah seni nişanlından sevdiğinden hiç ayırmasın inşlh hep gülsün yüzün:))

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Nisanlin icin yazdiklarina cok duygulandim,hele gunahsiz sevabim yazmisin ya aldin goturdun beni, rabbim omur boyu mutlu etsin ikinizi hergecen gun mutlulugunuz yesersin insallah

Petrl dedi ki...

o benim günahsiz sevabimmm.. aminn :) tesekkür ederim canim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...