27 Şubat 2012 Pazartesi

Ben Geldim ! [Ucak/taki cekimlerim]

Evet Türkiyeye gittim geldim ne cabuk gectii :)
gittigimde ilk 1-2 günde saymaya baslamistim sonradan
hasta usta olunca günleri unuttum öyle akti gitti hergün baska birsey cikti
gelinligimi diktirdim nisanligimi diktirdim ne gerekiyorsa aldik araba süsüne kadar :)

tabi elbisemi fln diktirdigim yer pek becerikli degildi ama yinede begendim diktiklerini
ellerine saglik.
giderken bunlari cektim 
 arada görüsüp konustugum arkadasla tesadüfende ayni ucaga bindik 
hatta ayni sirada oturuyorduk ama o kadar ucmusum ki ben nereye gidecegini bile sormadim :D
ucaga bindik heycan vardi merak vardi nereye gidiyorum kimle karsilasacam (kaynanam kaynatam gelcegini biliyorum ama ilk defa görecegim) neler olacak felann fistan iste düsünce icindeydim hep
sonunda vardikta hersey olacagina vardi istedigim gibi alisveris yaptik .. kaynanamgilin evini kendi evim gibi gördüm sagolsunlar onlarda öyle iyi davrandilar .. sevdim hepsini :)


bu kücük ucagi koymuslar iceri ucagi beklerken bunu cektim

 
aha geldi iste görüyorsunuz :)
 
 orda cocuk gördüm onu da cektim beni görünce dil cikardi yaramaz cocuk :D

 bindik tam cam kenarinda ben oturuyordm cektim iste ama cok iyi görülmüyor buzlu oldugu icin
ucagin ici.. 

gelirkende bunlari cektim 


 bu yukardaki fotorafa bayildim harika görünüyor :)


 ucagin ici yine bu sefer gelirken aydinlikti .. gördügnüz gibi hep yaslilar vardi :)

aha minicik evler :)

bu kadar devami az sonraki postlarda ..

daha kendime gelemedim geleli 
4-5 gün oldu amaa aradan iki hafta gectigi icin 
blogga alismak biraz sürer gibime geliyor :)
bir yandanda hastayim yine iyim hastalik kalmadi ama havadanmi nedir 
cok halsizim pcyi acipta nette girmekte bile yoruluyorum.. istah halen yok 
cikolata bile yiyemiyorum :( yarisini  zar zor yiyip kenara koyuyorum
vee dügün  hazirliklari basliyor yakinda .. bende ev mobilya fln arastirmaya basladim 
böyle iste.. kendinize iyi bakin yorumlariniz icin cok tesekkür ederim :)

iyi haftalar dilerim hepinize ..

22 yorum:

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Hosgeldiiin hatice senin icin cabuk gecmis olabilir ama ben kendi adima soyliyeyim hep baktim bu kiz geldimi diye :)

Herseyinin tamamlanmasina cok sevindim, gerisi diyer kalanlara insallah biran once evinide dosersin, dugununude insallaaaaah :))
Banada dua ediver;)
optum

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Bizede Hosgeldin demek düsüyor :) Insallah hersey gönlünce gerceklesmitir canim nisanligin gelinligin tüm detaylari ile icine sinmistir :) Cok öptüm kisa zamanda detayli bi post bekliyoruz artik ..

HoBiHuZuR dedi ki...

geçmiş olsun canım hoşgeldin sefalar getirdin hep iyi ol..evlilik yakınsa güç gerek gelin hep ayakta olur, koştur koştur yorulacak ordan oraya koşturacaksın ..Allah devamını güzel getirsin pişman olucan kararlardan korusun yaradan...iyileş kendine gel :) Sevgiler...

Kiremithanem dedi ki...

Hoşgeldin!!!!..iyileşmeni bekleyeceğim çok özledik merak ettik..
Geçmiş olsun tekrar hoşgeldin..

Noblesse dedi ki...

geçmiş olsun, nişan düğün bütün hazırlıkları yapmışsın, her şey gönlünce olur inşallah.

Petrl dedi ki...

hosbuldum canim :)) ilk yorumu senden okumak ne güzel :))

hmm eminimmm bakmissindirr :D ehehee ... insallah canimm
sendee dualarini eksik etmee biranönce evleniversem demekteyim :)
öpüldn canim

Petrl dedi ki...

hosbuldumm ozamann :)
evett icime sindi de istee daha iyi olabilirdi sonucta :P
iyi iyi sevdim gelinligimi yakisti sonucta daha ne isterim :)
tamam canim daa bütün detaylari bir posta sigdiramamki :D

Petrl dedi ki...

sagol canim :) evet öylede ben sanki daha cok hasta olmaya alismisim :P
aminn.. ehehe insallah :D

Petrl dedi ki...

Hosbuldm canimm ! sagol canim bendeee sizi özledim sizin yorumlarinizi yazilarinizi özledim ama araya sogukluk girdi ya yavas yavas isinmaya bakmaliyim :)

Petrl dedi ki...

sagol canim.. amin :)

Nilgün Komar dedi ki...

hoşgeldin hoşgittin :)

SMİLENA dedi ki...

Hoşgeldin canım.geçmiş olsun.....özlettin kendini..

Petrl dedi ki...

:)) hosbuldm

Petrl dedi ki...

hosbuldum .. sagoll bende sizi özledim canim :)

Kiymet dedi ki...

ozledik seni :D hosgeldin <3
sana cok cok kolay gelsin, hersey gonlunce olsun insallahhhhh
Sevgiler !

Ponti dedi ki...

Hoşgeldin mavilim, özlettin :)
Fotoğraflarda güzel, ne mutlu kimseye aldırmadan çekim yapabilmişsin, ben hala geçemedim o evreye :)

AslıASLI dedi ki...

Hoşgeldinn :) tüm hazırlıklarını bitirmişsin, ne güzel. Fotograflar nefis yine..

GüzelGül dedi ki...

kizzzzzzz ne zaman geldin hg :)) yerin nasilda belliydi :)) cok özlemisim bol bol sohbet ederiz :DD

Mein Blog/Blogum

Petrl dedi ki...

hosbuldum canimm :) bende sizi özledim.. tesekkür ederim insallah öyle olur canim sevgilerr :)

Petrl dedi ki...

benn bir hafta olacak yakinda :)) ama tabi kendime geleli cok olmadi.. hmm öylemi diyorsun :P inanmiyorum :D kesin unutmuslardir beni demistimm.. insallah canim :)

Petrl dedi ki...

hosbbuldum aslicim .. evett sükürr tabi daha bu baslangic dügüne kadar cok is var daha :) tesekkür ettimmm :)

Petrl dedi ki...

hosbuldum pontii :) evett sükürr yapabildim baslarda biraz zorluk ceksemde fotoraf askindan vazgecemedim :) insallah gecersinn :))
güzel yorumun icin tesekkür ederimm ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...