4 Şubat 2012 Cumartesi

Heilerde - Kil Maskesi

Hayirli Aksamlar millet :)
gecenki Mimimde güzellik tüyo sorusuna cevabim heilerde idi..
ve bir cogunuzun ilgisi cektigini söyleyince dedim bir post atayim
ben sevmem pek kosmetik ürün postlarini :) 
daha dogrusu benim bloggumda bu öyle postlar olmasini ..
ve bugün bunu uyguladim resminide cektim basliyalimmi :) ? 

tabi öncelikle tatli kasigi ve bir kase gerekli
 2 kasik heilerde ve 2 kasik su 
sonuc böyle oluyor .. öncelerden seker de katiyordum peeling yerine geciyor 
istege bagli .. biraz camur gibi görünüyor :) bastan bende öyle düsündüm
ama hicbir kokusu yok 
yüzünüze sürdügünüzde kuruyana kadar beklemelisiniz yarim saat kadar 
yikadiktan sonrada gül suyu ile yüzünüzü nemlendirebilirsiniz

Nelere iyi geliyor ?

Sivilcelere, yagli tenlere
yaralara, alerjilere yaniklara  krampflara incitmelere
agiz yaralarina / kokusuna sac icinde oluyor tabiki
kepek,kasinma vs.ye 
ben simdiye kadar sadece yüzüm icin kullandim 3 güne bi kullanmaliyim 3 haftada yüzüm 
tertemiz bir hal aliyor yaralari 1-2 hafta yerine 3 gün icinde kurutuyor 
ben bunu kullandigimda hemen etkisni görüyorum .. diyelim bir hafta sonra özel bir yere gitmeliyim
hemen basliyorum bunu yapmaya yararinida görüyorum yani :)


bu arada bir haberim var size. bir hafta demisken :D
bir hafta sonra türkiyeye ucuyorum insAllah 
dügün hazirliklari icin alisveris yapmaliyim bir haftada ordayim
o yüzden bu bir hafta icinde bir cok post atacagim
yorumlarinizi bekliyorum :) 
bugünde 1 post daha geliyor hatta 2nci bile gelebilir
yetistirirsem :))

bu postum yararli olduysa ne mutlu bana :) ozamann alin kullanin en azindan denemis olursunuz
en fazla 6 € bence deger.. 



10 yorum:

GüzelGül dedi ki...

bende kullandim bunu canim fena degil sürekli yapmak gerekiyor ich bin immer faul das zu machen :)

Mein Blog/Blogum

GüzelGül dedi ki...

canim ben buldum buldum iglestiren toprak hahaha nasil ama :D

Mein Blog/Blogum

Petrl dedi ki...

:D heill türkcesi neydi uleynn iglestiren degildirr :)))

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

fransada nasil bulucaz biz bu seyi :))

Petrl dedi ki...

vardir daaa bilemicemmmmmmmmm :)) belki eczanede bulursun .. anlatirsn öyle böyle markasinida söylersin kesin vardir diye düsünüyorum canim :)

Adsız dedi ki...

ayyyyyyyyyy müthis bir anlatim olmus tatlim pazartesi ilk is almaya gidiyorum :D ya yüzüm o kadar kötü degil benim aslinda ama beyaz tenli olunca hersey belli oluyor :D

bu arada türkcesi kil maskesi (:

Petrl dedi ki...

begenmene sevindim canim :)
bence al ne kadar iyi olsada daha iyi olma ihtimali var :D
aynen bende beyaz tenli sayilirim o yüzden en kücük yara bile göze batiyor.. tamamdr ozaman kil maskesi yaziyorum basliga :)

Adsız dedi ki...

aldim test etttim onyaladim mucize birsey olsa gerek :D
yüzüm nasil yumusacik oldu anlatamam haftada üc kez yapilmasi gerekiyormus sanirim :) arastirmalarim sonucu bu cikti ortaya :D

insallah erinmem ve yaparim ...

Petrl dedi ki...

aha bak test sonucu iyi cikmis isteyen denesin hic pisman olmaz :D

umarim erinmezsin canim sadecce kendine zaman ayirmalisin ve az az kullan kenarda kalirsada kurusada biraz sulandir (cok sulandirma)
yine kullan ...kurumasin istersen saklama kabi varsa onun icine yap.. gül suyu gül yagi sürmeni tavsiye ederim bunu kullandiktan sonra . test sonuclarini duymak güzeldi :)
sevgiler

ŞEREF dedi ki...

BU HEILERDE Yİ TÜRKİYEDE NEREDE BULABİLİRİZ YARDIMCI OLANA DUACI OLUCAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...