10 Şubat 2012 Cuma

Hayirli Cumalar

Selam arkadaslar bildiginiz gibi yarin ucuyorum tr ye insallah
bugün bi kac kare cektim .. 
gitmeden önce zamanim varken yayinlamak istedim :)

Dusch yaptirdik
Duschtan sonraki hali agliyor :D
Yahyalya bir kare.. insan biraz gülümser dimi yook tip demis babasi :D
sessiz sakin yatiyor yoruldu mu ne :)
Valizimde hazir :)
Can skntisindan dün yaptim nasil olmus :)
yarin giderken giyeceklerim
altina jeans pantolun giyecegim
üzerindeki yelegi de dün aldim rengini cok begendim :)
40-20-10na düsürmüsle..
Bunuda dün aldim Vögele den 80 - 40 -20ye düsmüs :) tabiki birakmadim bastan kararsizdim kullanirmiyim 
diye ama sagolsun bi tanidikla karsilastim yardimci oldu :)
sevgilerimle..

27 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

allah nazarlardan saklasın maşallah,hayırlı yolculuklar hayırlı cumalar...

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Hatice saclarimi dokulmus yoksa kestirdiniz mi ? yerim ben onu yaa nekadar masum akiyor ama o bakislarin altinda hatice bana ne yapiyor diyor anlamadim sanma :p Yolun acik olsun canim en coktan gittin sanmistim :) kombininde guzel ;) hazirsin vatan topraklarina gitmeye selam soyle bizden ;)

Petrl dedi ki...

yok canim daha gitmdim :)
evet hazirim asker :P .. sacini kestik canim 7 gün sonra kesmesi sünnet ya :)
aleykum selam canim :))

Petrl dedi ki...

tesekkür ederim.. amin.

AslıASLI dedi ki...

Oy maşallah çok tatlı çok :) tekrar hayırlı yolculuklar canım.

Sena Çeyiz dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın, büyük oğlan da bir harikaymış. :))

mavii dedi ki...

slm cnm ay bu tatlı yakışıklı bey kim? tanışmadık daha önce ben abili poza bayıldım kıskanmış olmalı :)
cnm bnm sana hayırlı yolculuklar dilerim ayrıca dün aldığın kıyafetlerde çok güzel güle güle giyin en sonda ki şal gibi bişey mi etek mi?

Petrl dedi ki...

kardesim :) resimlerini koymustumda görmemis olabilirsin cnm..
yok etek degil canim sal gibi ceket yerine geciyor yelek üstü de giyinebiliyor... ismini hatirlasam söylicem :))
tesekkür ettimm..

Noblesse dedi ki...

hayırlı yolculuklar, mutlu cumalar...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allahım bagıslasın yaa, melek yaa.. Hayırlı yolculuklar canım.. Banada ugra gelmişken :)

SMİLENA dedi ki...

ay kuzucuk ne tatlı.maşallah .allah nazardan korusun...Pelerin adı.çok severim .harikaymış cicilerin.iyi yolculuklar....
Hayırlı cumalar Haticeciğim adını da öğrendim :))))

GüzelGül dedi ki...

canim bu cicilerle outfit post bekliyorum ben karismam görmeliyim kesinlikle üzerinde :) küserim konusmam yoksa cünkü cok güzeller :) bu arada o bebegi tutan kadin eli ne öyle sok oldum kocaman tirnaklar senin elin olamaz o canim aslaaa :D vee benimde bu huyum varr sinir oluyorum uzun tirnakli bayanlarin elinde bebek görünce :( hayirli yolculuklar canim ....

Mein Blog/Blogum

Kiremithanem dedi ki...

İkisinide yerim..nasıl çatmış öyle kaşları korktum yaa..
Minik çok şeker Rabbim muhafaza eylesin..
Kııız sen ciddi ciddi gidiyorsun ha valizi görünce iyice anladım..
Ama geç kalma tamam?
Kıyafetler yıkılıyor bu arada :)
Sarıldım..

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

kiz hani sen haber et takip edemiyorum diyorsun ya duygunun blogunda kapanma hikayem var istersen turkiyeye ucmadan oku :p

Petrl dedi ki...

nerdesinnn sen ? :)) corum degilmiydi ? biz antalyaya ucacaz canim gerisini artk akrabalarim kara verir nereye gidecgmizi..
aminn.. sagol canim

Petrl dedi ki...

sagol canim okuyorm yine unutuyrm adini iyimi:))
sanada cnm.. hmm bilmiyormuydun dicemm :D
bende senin öteki adini ögrenemedim :)

Petrl dedi ki...

:)) bilmem belki ileride geldigimde olabilirr yadaa gitmeden önce cekerim geldigimde gösterirm olur belki öylee :)
ya canim o ebe'ydi bende pek pegenmedim ellerini tirnaklarini ama napalim o yikadi hamzayi :)

Petrl dedi ki...

o öyleee sinirli sey :)
amin. evet canim gidiyorum yalan mi söyliyem :D
insallah kalmayiz canim. oww sende begendiysenn iste sevindm buna :)
öpüldn sarildin ;)

HoBiHuZuR dedi ki...

canım hayırlı yolculuklar şimdiden..Hakkında hayırlısı olsun inşAllah..Her işten hayır beklemek gerek değil mi :) o miniği yerim ben :) maşAllah Rabbim nazarlardan korusun ...iyi bak kendine...

Petrl dedi ki...

tmm canim bakiyorumm hemenn :)

Petrl dedi ki...

sagool canim.. insallahh evet öyle cnm.
amin. tesekkür ederim canim :)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

hayırlı cumalar
:)
hayırlı yolculuk
:)
çok şeker minikler
:)

u.aydin dedi ki...

hayirli yolculuklar bitanem.mutlulukla git ve gel.Allah yollarini acik etsin.sevgilerle.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çorum nerden çıktı canım, Adanadayım ben..

Adsız dedi ki...

ay cok tatli masallah!! Güle güle git gel tatlim : )

Petrl dedi ki...

sagol canim :)

Petrl dedi ki...

tesekkür ettim ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...