7 Şubat 2012 Salı

Evim ve kendim icin aldiklarim.. ve tabiki DIY icin bi kac...

 25 € dan 13€ düsmüs bende alayim dedim hem genis hem güzel birde ucuz oluncaa birakmak istemedim
malumm bu aralari büyük canta lazimdi bunu uygun gördüm ve aldim
:)
 buda minik tuzluklarim cok tatlilar degilmi ? :))
sarisinda cizik vardi onu degistirecegim ..
Orjinal Resmi BURADA
 Saklama kabim cay icin düsündüm :)
orjinal resmi BURADA

budaa ekmekligim acmaya kiyamadim :) bende kartonu cekeyim dedim
o elma armut sekilleride etiket(yapiskan) ister yapistir ister yapistirma :)
ama ben begendimm...
bunun orjinal resmide BURADA 

böylecee takim oldu hepsi ;)
bikac sey daha alacaktim 
mesela BUNA bayildimmm :)
daha vardaa simdilik cok sey almicam gerekenleri alsam yeter....

bu ikiside kosmetik cantam
türkiyeye hangisini götüreyim karar veremedim
sanirim griyi kullanirim orda

Griyi alali cok olmadi / yesil hediye gelmisti bana :)

umarim begenmissinizdir aldiklarimi :)
aa durun birsey unuttum :D
DIY icinde bunlari aldim bakalim ne cikacak bunlardan ;)

Sevgilerimle ...

14 yorum:

Kiremithanem dedi ki...

Heeepsi güzel..Çanta daha güzel ama :)
Güle güle kullan balım..Bu arada Mim hazır :)
Sevgiler..

Kitap Eylemi dedi ki...

güle güle iyi günlerde kulanman dileğiyle..

AslıASLI dedi ki...

Bende büyük çanta çok seviyorum, kullanışlı oluyor dimi? tuzluklar nefis :) hepsi çok güzeller güle güle kullan canım. Dıy projeni merak ettim bekliyorum.

SMİLENA dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan canım...

Kiymet dedi ki...

tuzluklar cok seker =D ne guzel rengarenk...:)
DIY i merak ettimmmmm!

u.aydin dedi ki...

iyi gunlerde kullan bitanem.xxx

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Diy icin aldiklarin cok tatli :))
aldiklarin hepside birbirinden guzel;) guzel gunlerde kullan canim cok imrendim simdi ben :)) demek hazirliklar basliyor hadi hayirlisi :))

KelebekGibi dedi ki...

Seni Degmesin Yagli Boya'da görüyorum hep, ugramak istedim kac kez bugüne nasipmis :) Aldiklarini iyi günlerde kullanmani dilerim.

Hayirli Aksamlar.

Ponti dedi ki...

Tuzluklara bende bayıldım, inanılmaz şekerler =)
Hepsini güle güle kullan, yeşilli çanta çok şeker, onu götür bence :)

Unknown dedi ki...

güzel günlerde kullan,tuzlukları çok beğendim özellikle rengarenk.

sevgilerimle.

...SEDA... dedi ki...

hepsi çokk güzel..güle güle kullan..çanta da çok hoş:)sevgiler..

GüzelGül dedi ki...

hahah yerim senin o tuzluklarini :) bak evlenince beni evinde agirliyacaksin o tuzluklarda sofrada olacak okmi :DD saka canim tabiki hepsini güle güle kullan


Mein Blog/Blogum

darkolivee dedi ki...

hepsi çok güzel, insan evine beğendiği birşey alıyorsa kullanmaya kıyamıyor, her girdiğinde gözü gülümseyerek hep o eşyaların üzerinde oluyor zaten :)

iyi günlerde kullan canım
ama ekmekliği merak ettim :)

sevgiler

Unknown dedi ki...

iyi günlerde kullan hepsi de çok güzeller. bu arada etkinliğim ve sınavlarım vardı seni takip edemedim bana dönmedim adresi vermedin cevabını bekliyorum.sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...