2 Şubat 2012 Perşembe

Lalelerin Aski (mim)


Bu sefer Pontinin Takilari tarafindan mimlendimm bu mimler hosuma gitmeye basladi :)

morelim bugün 0 inanin hersey üst üste geliyor bunalimdayim desem yeridir
sabah soba tütmeye basladi tikanmis onun temizligi ile uguras vsss..
bayagadir da kaygi yasamaktayim acaba bunu gidermek icin kitap varmi öyle araniyorum
bilenleriniz varsa kaygi icin lütfen yazsin.. sürekli söyle olurmu böyle olurmu kafam allak bullak

yarin annem cikacak nihayett ve aksamada kesin birileri gelir bebek icin..
o nedenle bugün mutfaga geciyorum pasta kek yapacagim insAllah .

bu laleler de anneme gelmisti dünde eve getirmis bizimkiler dur cekeyim dedimm
en son bi kac fotoraflara baktim (nette) inaninnnn bayilirsinizz .. böyle benim kamaramdan'da kaliteliye
benziyor o resimleri ceken kamara. gercekten mütihis..öyle resim cekebilmek isterdim

simdi bi mime baslasak iyi olacak :) 


Sence cok anlamli bir söz ?

Kendi kusurunla ilgilen ki baskalarin kusuruna firsat bulamiyasin....

Makyajinda olmazsa olmazin ?

Makyaj ? son zamanlarda kullanmiyorum..

Uyguladigin güzellik tüyosu nedir ?

emm desemmi ki :D :P
Heilerde ile maske yapiyorum 2-3 güne bi ve Sabun .. bu aslinda yetiyor 
tabi tembellesince ikisini birakip baska birseye yöneliyorum buda yüzümü berbat hale getiriyor...
bu arada Heilerde herseye iyi geliyor yara bereye her derde deva :)

En sevdigin icecek ? 

Schweppes, Gazoslar(Akmina Uludaga gibi...), Enerji Drink
Nefret ettigin birsey ?

Coksey, bi b..k bilmeyipte cok sey biliyormus gibi konusan(arada yalan ve abartmada olur),
son siralarida en nefret ettigim sey yapmadigim seyi yaptigimi sanip konusanlardan nefret ediyorum.

En cok sevdigin iltifat ?
Yüzünde birsey yok baksana/temiz anlaminda.. halbu ki sizin görmediginizi ben görüyorum :)
Cokta inandim :D

Favori kitabin ?

öyle pek kitap okumam.. dogrusu okurdum almanca roman vs .
türk kitaplarindanda önceden okuduklarimi hatirlamiyorum ama en son okudugum kitap
Huzur Sokagi  diyebilirm.

Sana görünüs olarak yakin buldugun ünlü ?

hic bir ünlüye benzemesemde kendimi hep Aaliyah ya benzetirdim nedense :)

Herkesin begendigi ama senin sevmedigin bir ürün ?

Oje, :) , yüksek ökceli ayakkabi (begensemde kullanamam), Makyaj, 
varda var :))

Su an en cok almak istedigin kozmetik ürün ?
Kosmetik ? pff.. bu aralari yok galiba :)))
baska birseylerle ilgilendigimden olsa gerek :D


MIMLENDINIZ !

Hadi ben kactim Mutfaga ;)

24 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Canım zaman zaman o kaygıları, kafamızın dolup taşmasını hepimiz yaşıyoruz. Üzme kendini zaman içinde her şey yoluna girer.

Birde mim için çok tsk ederim, çok sevindim ama mim işi geriyor beni, umarım anlarsın :(

Kiremithanem dedi ki...

Laleler çok güzel canım..
Gerçekten yumuşaklığı ve duruluğu yansıtmışsın..
İddia ederim ki bunları çekerken hiç acele etmedin dimi?..
Canım sıkıntıya gelince bende de oluyor bazen..
Bak şunu dene bende çook faydası oluyor..
Bir camiye gidebilrisin cemmatsizken..dua edersin orada ya da sadece oturup tesbih çekersin olmadı bir abdest al ev sessizken gece 2 rekat kıl secdeye vardığında subhanerbbiye ala'yı çok kez söyle..yüzüne Allah dokunuyormuş gibi düşün..
Benim için çok etkili oluyor bu..
Ayrıca bir soru sorsam sana..resim üzerindeki yazıyı(logoyu) hangi programla yapıyorsun sır ise paylaşırsan sevinirim,cevabın hayır ise no problem..
Sevgiler cnm.

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim mimlediğin için canım sağolasın.Yalnız ufak bir sıkıntı varki ben sabah yayınladım =) Ama senin cevapları da çok sevdim =) Bu maskeyi de merak ettim bu arada

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

sende bendensin :))) benimde makyajla aram yoktur ;) mim icin tesekkurler canim benim ;)

Adsız dedi ki...

öncellikle mim icin cok tsk ederim canim (:
ikinci kez senin tarafindan mimleniorum...


valla benimde bu arlar pek makyajla aram yok :D
kisin verdigi etki olsa gerek herhalde ...


Heilerdeyide ilk defa duyuorum nerden aliyorsun peki canim ?
ilgimi cekti :)

Petrl dedi ki...

insallah canim .. tmm canim önemli degil. sen bilirsinn :)
güzel yorumun icin tesekkür ederim canim.

Petrl dedi ki...

:) yok aceleye gelmezz fotoraf isi :]
inanirimmm hayali bile iyi geliyor insana :) cok faydasi olur malesef cami bana biraz uzak.. cok uzak degil ama oturdugum yerde yok .
evde de sürekli ses oluyor cocuksuz ev olmadigi gibi :)
Programin adi Adobe Photoshop Cs2 indirebilirsen indir türk sitelerinden. dikkat et ücretsiz olsun bilenden sor en iyisi..
sevgilerr...

Petrl dedi ki...

sevmennn beni memnun etti canim hangilerini cok sevdin desem:D
maske türkiyede varmi bilmiyorumda toz halinde oluyor su ile karistiriliyor.. post atmak istiyorum o maske hakkinda..

Petrl dedi ki...

:)) tamamdir ozaman ;)
hosbulduk :P rica ederim canim :)

Petrl dedi ki...

rica ederim canim
ben yazinda böyleyimm :)
ben heilerdeyi eczanelerden aliyorum Luvos markasindan
ama gecen dm de gördümm .. üzerinde okuyabilirsin herseye iyi geliyor
bir post atsam iyi olacak Heilerde hakkinda :)

Mrs.Ruzgar dedi ki...

mimin için teşekkürler arkadaşım..ben de bu sabah dilek hanım tarafından mimlendiğimi görünce yazdım..hatta seni de mimlemiştim:) olsun..maske hakkındaki yazılarını merakla bekliyor olacağım:) sevgilerimlee:))

Mrs.Ruzgar dedi ki...

canım merak ettim hangi ülkede yaşıyorsunuz..

Petrl dedi ki...

Almanyadanim canim deryacim :)

Petrl dedi ki...

önemli degil canim.. :D bende tesekkür ettim ozaman :)
yakin zamandaaa yaparken bi yandanda fotoraf cekerim artik :)
sevgilerimlee :)

Mrs.Ruzgar dedi ki...

ne güzelmiş:) ruh halini düzeltmek için bol bol uyku da çok iyi gelebilir..başını yastığa yorgana göm ..uyu uyu ve uyu,,uyandığında emin ol çok şey farklı gelecek...ama erkenden yat..

Petrl dedi ki...

hmmm :) evett erken yatmiyorumm nerden bildin dicem :D
morelim bozuldugunda kafami pcyeden kaldirmiyorumm buda yalan degil yani herzaman degil ama sinirli oldugumda pc basinda kalmam iyi geldigini düsünüyorum.. en azindna baska birseylerle ilgileniyorum.
birazda uyumayi denemeliyim dimii :)

naninin günlüğü dedi ki...

saol canımmmm benim öptüm kocaman:)

Adsız dedi ki...

Oje ve yüksek topuk ayakkabı konusunda hemfikiriz mesela,iltifatı da çok güzel bulmuşsun,Aaliyahı da ilk defa duydum ama güzel kadınmıış hakikaten,ben böyle tek tek sıralarım herhalde =)Maske olayı en çok ilgimi çeken oldu ama merak ettim postu bekliyorum dört gözle =)

Petrl dedi ki...

:)) ne güzell :D Aaliyah benim kücüklük hayranim tamam o kadar degil ama sarkilarina kendisine hayranligim vardi bir zamanlari.. bekle ozamannn geliyor yakin zamanda ;)

Adsız dedi ki...

bencede bir post yap canim :D
cok ilgimi cekti dur bakim yarin dme bir ugrayayim birazda netde bir arastirma yapayim :D

Petrl dedi ki...

bak bakalimm ... arastirda begenecekmisin :D
bugün maskeyi yapmaliyimmm zamani geldi ama yine üseniyorum :S
hadi haberlri bekliyorm :P

Kiremithanem dedi ki...

Teşekkür ederim canım..bakarım o programa..
Kandilin Cuman Günün hayırlı olsun inşallah..

Ponti dedi ki...

Öncelikle laleler müthiş, çok beğendim. Umarım bir gün benim de böyle çekecek bir makinem olur :)

Nefret ettiğin ilk şeye gönülden katılıyorum.
Bu arada tekrar mimlendin haberin olsun, yapmak istemezsen de hiç önemli değil :))

Petrl dedi ki...

Insallah istegin yerine gelir.. tamma bakarm sanirim birikti mimler :))
tesekkür ettm canim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...